wtorek, 6 listopada 2012

Yin i yang.

Chodzę do szkoły, bo muszę, bo lubię, bo chcę. Dokładnie, lubię do niej chodzić. Wysłuchiwać idiotycznych historii znajomych, opowiadanych z ogromnym entuzjazmem, mimo że dotyczą błahostek. Śmiać się do łez tylko dlatego, że ktoś spadł z krzesła, albo potknął się na schodach. Oczywiście zdarzają się niemiłe incydenty np. kiedy to ja spadam ze schodów albo wywracam się na przed całą klasą, bo nie potrafię chodzić w szpilkach.
Każdy kij ma dwa końce, a medal dwie strony. 
 










8 komentarzy:

  1. ja również lubię chodzić do szkoły, ale nie po to by się uczyć xd
    śliczne jesteście ; )
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest rewelacyjny,taki jakie lubię :)
    zapraszam do mnie: timetalllin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. z przyjemnością informuję że zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog :)

    szczegóły na moim blogu .^^ szerii92.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne zdj ;) podoba mi sie jak to wszystko rozumujesz ;p hahah zapraszam do siebie
    http://takazwyklaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za komentarz :-)
    " Dagmara urodzona 30 stycznia 1995, lubi słychać muzyki i tańczyć. Kocha sport i imprezy. Ma siostrę Monikę i psa, właściwie to suczkę. "
    Zapomniałaś jeszcze dodać, że jesteś ładna i masz ładną siostrę :)
    Blog fajny, ciekawe zdjęcia. Będę zaglądał :]

    w-krainie-wyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Heeeej ;) Podoba mi się Twój blog, jest taki prosty i zwyczajny. Każda dziewczyna może się z tobą utożsamić ;* Może napiszesz notkę o swoich koleżankach czy znajomych ? Chcemy poznać Cię bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń