środa, 13 lutego 2013

Gold







5 komentarzy:

  1. u mnie też długa przerwa i dłużące się 7 lekcji, a co do Walentynek to poczta, chyba jest w większości szkół bynajmniej w mojej ) i mam takie samo zdanie o tym święcie jak ty hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, to Ty na zdjęciach...
    Za ładna jesteś xd Zazdroszczę.
    Ja już dawno po feriach (wielkopolskie xd), a jutro mam trzy godziny, więc nic, jak tylko się cieszyć.
    pzdr. z zapytaja xd
    (Sah-lee)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę i widzę piękną kobietę.
    Świetny wystrój bloga.
    Do wpisu nie wiele mogę się odnieść, aczkolwiek jest w porządku, dobrze napisany.
    To by było na tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też organizują takie coś i czytanie w radiu walentynki oraz pozdrowienia. Też nie lubię tego święta może też że nie mam chłopaka :D.
    Zapraszam na bloga : agessens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas to samo . beznadzieja .
    super blog ; p a ty sama jesteś bardzo ładna . : )
    obserwuję ! zrewanżujesz się ? proszę to ważne . i nie myśl że pisze ten komentarz tylko po to żebyś zaobserwwowała . naprawdę podoba mi się twój blog : )
    http://iitiismyliife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń